Och jag, jag står maktlös inför kärleken igen.

Det här är mina ruskitofflor. Dom är faktiskt från inget mindre land än ryssland! Jag må vara den enda i Sverige som har sådana här! Lite status eller? Lätt. Dessa fina tofflor fick jag i födelsedagspresent av Malin och Emma! På valborg fick jag dom, 3 månader efter min födelsedag hahaha! Anyways, jag ska bara påpeka det att jag faktiskt använder dom!!! Och Malin, jag var och hämtade dina blommor idag, dom lever än! Jag tog inte med orkidén dock, men jag vattnade den innan jag lämnade den bakom lås och bom i din lägenhet!

P.S Jag lånade din toa också. D.S

Kommentarer
malin

hahahaha, så fiiiina! och tack & bock för blommorna :D

2010-06-13 @ 12:06:36
URL: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback