I'm craving constantly

Jag tror jag aldrig har saknat att träna så mycket som idag! Jag kom verkligen på hur mycket jag saknar spinningpassen, dansen, coren och ja... Jag hade ju ett sjukt bra gymkort också som jag kunde använda på vilket sats-gym som helst i Sverige. Tror ni dom har Sats i Östersund? NEJ! Får ångest när jag tänker på vilket kap till gymkort jag har fått ge upp, haha. Men till hösten ska gymkort skaffas och det ska börja tränas igen. Jag längtar! Jag hoppas verkligen att ett extrajobb blir av på tal om det så jag har råd...

Kommentarer
charlie

jag lurar alltid i dimman kan man säga, men var väl på tiden! :D du får inte sakna mig då blir de inte så märkvärdiugt när jag väl skriver ;)

2010-06-13 @ 22:59:27
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback