Livet är fult, du är fager.

Ändå att 50 pers har läst min blogg idag och ingen jävel har vart intresserad av att hjälpa mig med mitt bloggproblem! Hepp, nu blir jag lite besviken! Nåja, vill ingen hjälpa mig får jag väl på något vis klura ut det själv, vilket jag redan har försökt...

WELLLLLL babes, var på stan idag som jag skrev igår. Bra rea, bra kap. Fick 5 plagg, 4 ringar, nagellacksborttagning och bomull för 400kr. Det tycker jag är bra faktiskt. NÖJD TJEJ!
Imorgon vankas inventering på jobbet, 17-22. Ska bli intressant....

Jag längtar till helgen föööööööör mycket! Party party! Jag är så festsugen! Jag är så glad över att mitt partyhumör har börjat hitta tillbaka! Det försvann ju där i slutet av läsåret. Men nu så. Jag kommer vara fit for fight lagom till nollningen och nya läsåret. FUCKING AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback