Swansea Love Story.

Kära trogna läsare, jag beundrar er som fortfarande kikar på min blogg varje dag (i hopp om nya uppdateringar antar jag?) trots det att jag är superdålig på att uppdatera här just nu. Men stay tuned, för uppdateringar kommer liksom, även om det kanske inte är varje dag! :)

Meningen var väl att jag skulle komma ut i det fina vädret idag, med kameran, kanske få lite ny inspiration, gå ner till stranden och känna på vattnet, badvänligt eller ej? Gå en promenad och låta tankarna flöda fritt. Men nä, jag kom inte ut, och kommer inte komma ut. För det första var jag sen in i duchen, för det andra fastnade jag framför den här dokumentären, Swansea Love Story, efter jag hade duschat, och för det tredje så insåg jag att jag måste göra något åt bombnedslaget till lägenhet. Röja, städa, diska. Suck, att det ska vara så svårt att hålla efter.

Tycker det är tråkigt att det finns noll, zero information om hur varmt det är i storsjön just nu. Mina förhoppningar om att hitta temperaturen i vattnet steg när jag hittade en artikel på aftonbladet om hur varmt det var på badställen i olika län. Vad ser jag? Jo, Jämtland: Inga badtemperaturer inlämnade. 
HEPP, nu var det ju faktiskt ett bra tag sen som isen försvann, och värmen har infunnit sig i Jämtland till slut, så minst 17, 18 grader borde det väl vara åtminståne? Får helt enkelt ta mig ner till vattnet och mäta med mig själv om det är badvänligt eller ej...men inte idag haha!

Nu ska jag ta tag i lägenheten, ciao!

Kommentarer
Elle

Kallt ni har det :P 25 har vi det häär ;)

2010-07-12 @ 21:44:37
URL: http://elagman.blogg.se/
blaeae

blir typ aldrig varmare än 16 grader i storsjön.

2010-07-12 @ 22:36:33
Elle

hehe skojade ju, jag förstod det :P

2010-07-12 @ 23:17:57
URL: http://elagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback