Jag tänker på dig ibland.


tummen ner för att jobba helg, men men, det är ju pengar i allafall, och det är awesome! Nästa helg blur mucho bättre. Då sätter krogstråket igång och petra kommer upp till Östersund vilket innebär att både anne och petra är här, vilket i sin tur innebär sjukt mycket party! Och jennifer ska vara med, en dag i allafall. Jag vill ha nästa helg nu. Eller först vill jag ha tisdag, bara för jag är ledig och jag ska sova hur länge som helst. Skiter i om jag sover bort hela dagen haha. Är föööör sugen på att sova och kommer vara seg i huvet efter dessa jobbdagar haha.

Vi har inventering på onsdag. Den ör jag nervös inför haha. Känns som om det kommer vara stor diff så kommer det vara mitt fel, haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback