So carry on, my world will fall without you

Sååå, hade tre timmars föreläsning idag. Det händer inte så ofta, men egentligen för ofta ändå haha. Den var väldigt givande & jag fick ut sjukt mycket av den. Inte. Han pratade bara statistik i 3 timmar, helt ovärt egentligen? usch. Nåja, sen tog jag mig en shoppingrunda på systemet och inhandlade 3 liter vin och en polackvodka haha. USCH, men det var billigt så & det är ju inte som jag ska dricka den rent, som vissa andra haha...

förresten, bra låt här nedanför! Den har vart min favorit av deras låtar huuuuur länge som helst, dock har dom gjort om den lite men absolut inte till det sämre, den är still awesome :)


Kommentarer
Alice

Vad heter du på bdb? :)

2010-02-04 @ 14:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback