John Mayer - Heartbreak warfare

Jag gillar min lägenhet starkt alltså. Den här är så mycket mysigare än den jag ska flytta till. Jag har ju ändå lyckats få det rätt mysigt här nu... När det är städat och man tänder upp massa ljus och så vidare... Kommer förmodligen sakna denna lägenhet. Men jag ska banne mig göra allt för att den andra lägenheten ska bli lika mysig! Så mycket som det går i alla fall!

 

Nu blir det sängen och damernas final i halfpipe. Den som jag inte skulle titta på. Ja, klockan är 03.05


Kommentarer
amanda

know the feeling. saknade min gamla ett tag med, men nu har jag fått ordning på den nya :D

2010-02-19 @ 12:48:48
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback