I taste the freedom everytime i breath

Oh, jag ville skriva något bra här idag. Men jag har inget att skriva haha... Hm. Jag vaknade nyss... Ibland är det så himla skönt att gå & vila en stund. Vila... det är sånt man gjorde på dagis. Kommer ihåg den där timmen man hade någon gång på dagen då alla skulle vila haha... Nåja, i helgen kommer mamma & Anna upp. Haha tycker det är lite kul att Anna vill hälsa på mig också. Det är grannen där hemifrån, också en av mammas närmsta vänner i believe.
Detta innebär att jag måste göra en grovstädning av min lägenhet.... ni vet så långt som att, typ... torka hela golvet, alla lister, överallt... haha. Men ok, i admit. det kan behövas!

Oh, juste... idag har jag använt min jacka offentligt så nu finns det ingen återvändo! haha..

Ikväll blir det tacos till middag, till damernas SBX, måste ju se amerikanen som stylade förra OS på sista hoppet och ramlade och gav bort guldet till den som låg efter henne. haha. hon måste vara SÅ taggad på att vinna, jag hoppas nästan för hennes skull att hon gör det också... kul för henne!


Kika! KLANTARSLE! hhaha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback