What the human race is suffering from is..

...mass hypnosis. We are being hypnotized by people like this: newsreaders, politicians, teachers, lecturers. We are in a country and in a world that is being run by unbelievably sick people. The chasm between what we're told is going on and what is really going on is absolutely enormous. - Vinnie paz feat. Block McCloud - End of days

Gårdagen spenderade jag med mamma. Först var vi inne i stockholm då jag körde henne till Spine Center, vilket är Sveriges förmodligen bästa ryggkirurger. Hon har ju diskbråck så hon kan inte köra bil så fick skjutsa henne, men det har jag inget emot :) Efter läkaren åkte vi till Stinsen där vi gick runt ett par timmar. Bevittnade även en krock med smitning på parkeringen, tokigt. Damen som backade på en bil backade som en jävla idiot, fort som fan och helsnett HELA tiden hon försökte. Undra om hon var stressad? Tänkte anmäla, eller åtminstone kontakta ägaren till bilen som blev påkörd eftersom vi tog regestreringsnumret på båda bilarna... menmen.

Pappa och Alexander är nere i Malmö på hockeycup (vilken dom förresten vann, SKITBRA BRORSAN!), så det är bara jag och mamma hemma. Hade hemskt gärna velat vara med i Malmö men eftersom mamma inte kan gå ut med hunden eller köra bil och så, så blev jag hemma. Men har haft några mysiga dagar med henne nu så :)

Idag vaknade jag upp till att finna en tokfin bild på soluppgång i Åre på min mobil från herrn som befinner sig där. KUL! Jag vill också vara där. Lite sådär lagom avundsjuk är jag. Sen har jag hämtat ut tårta till papi som fyller 40 år imorgon. Vi ska fira honom när han kommer hem inatt. Han och Alex kommer väl hem vid 2-tiden haha. Då blir det tårta och cola, NOMNOM!

Stor bild, men det går ju för tusan inte att ändra storlekarna hur som helst med google chrome...
Anywho, så här trött är jag på att höra Gubben i lådan exakt hela tiden på The Voice. Jag som precis gått och sagt att den radiokanalen äntligen har blivit bra, men så går dom och spelar samma låtar om och om och om igen. Då blir man ju bara trött på't haha. Fast dom spelar en hel jävla massa bra musik också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback