I came to dance, dance, dance, dance

Blev en ordentlig kväll igår! Jag är inte den som får minnesluckor men gårkvällen involverar faktiskt en, haha. Kvällen började hos Andreas med lite ölspel, go musik och härliga människor. Därefter drog vi en taxi in till staden och plaza/g3! Och det är här som minnesluckan infinner sig haha. Minns när vi kom dit, när vi gick till baren och sedan dansgolvet. Minns att vi dansade och minns när vi träffade den nya tjejen som ska börja i vår klass. Sedan är det blankt haha. Minns inte anledningen till att vi lämnade dansgolvet och vad som hände därefter. Sedan återfinner sig minnet från det att jag upptäcker att min väska var borta. Jag blev helt förstörd, i min väska hade jag allt. Mobilen, nycklarna, körkortet, lite småpengar och lite smink. Och väskan fanns ingen-jävla-stans! Jag kollade i alla tre barer flera gånger, i garderoben, med vakterna och till och med i hotellreceptionen. Ena vakten föreslog att jag skulle prata med polisen som var utanför, så jag fick göra en stöldanmälan. Väskan hade fortfarande inte återfunnits när vi lämnade g3.. Men efter att Frida hade ringt en gång till min mobil utan svar, så ringde dom upp Frida från min mobil direkt efter och sa att dom hade fått in väskan och att jag skulle komma till uteserveringen pronto. TROR NI JAG BLEV LÄTTAD ELLER? Tanken på att: 
1. inte få komma hem och sova i sin lägenhet, i sin säng....
2. att få betala 500kr som man inte har för att securitas ska komma och öppna min lägenhet...
3. mobilen var borta = min klocka, mitt alarm, mina nummer, mitt allt, var borta...
....var så där lagom kul!

Men overall så var kvällen riktigt bra och tack alla som var med och gjorde kvällen sjukt värd! Och nästa lördag kör vi igen, och från det två veckor framåt med nollningen!

Kommentarer
h

du är så fin

2010-08-23 @ 23:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback