I'm on a pursuit of happiness

Goddagens, gjorde mig en tillfällig header idag. Vad tycks? Inget vidare jag vet, fast jag älskar den bilden så den får just nu agera header!

Anyways, glömde nämna igår att jag nu fått hem mitt nya visa-kort! Det är suuuuuperfint! Men det var ju så himla synd att jag hittade den här bilden som är på headern efter att jag beställt kortet haha. Fast hur det än är så är motivet på mitt kort nu awesome också! Är jättenöjd haha, och det var mycket finare än på bilden jag visade förra veckan!

Jag längtar så otroligt mycket till fredag! Hur tokigt är inte det? Det var precis helg och jag var nyligen ute på krogen. Men jag är sjuuuuukt festsugen igen? Hahaha...Stört ändå..Men blir bara utgång en gång i veckan nu framöver, alltså fredag den här veckan, valborg och allt ju. Inte ens utgång på torsdag, efter tentan. Icke sa nicke! Detta är ju endast en ekonomi-fråga, för kunde jag skulle jag troligtvis vara ute onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Hahaha! Eller åtminståne 3 av dessa dagar. Tur-tvåorna tycker vi är helt hopplösa, vi festar hårdare än dom gjorde i ettan. Undra om det lägger sig nästa läsår? Det hoppas jag verkligen inte. Det tror jag inte heller, haha! (not a chance!) Däremot pluggar vi tydligen mer än dom gjorde i ettan, det är ju bra det iaf haha. Study hard, party even harder!


oldieee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback