Har nu anlänt till funäsdalen.

Och här sitter jag i vår mysiga stuga. Bussresan var lite dryg då vi inte hann med att äta frukost & inte heller gick det att köpa någon då alla affärer öppnade efter bussen åkt. Satt svinigt törstig & med kurrande mage hela vägen upp! Tror inte jag vart så hungrig i hela mitt liv haha. När vi kom fram kom Fredde & hämtade oss där bussen lämnade oss! Sen körde vi upp till stugan och satt och chillade på altanen i solen i väntan på att resten av min familj skulle komma upp! När dom kom gick vi hem till några vänner vi har här, men till slut bestämde vi oss för att gå hem till stugan & bygga något slags hopp på baksidan då vi har en helt ok liten backe där haha. Men blev inte så mycket av det. Fredrik tog dock ca 200 bilder haha. Här nedanför är en av dom, JÄTTEFIN. hahah

 

Nåja, imorgon blir det BRÄDÅKNING! SÅ KUL! jag kommer krasha i sängen snart, är föööör trött!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback