collect some stars to shine for you, and start today there are only a few

HUR GLAD ÄR INTE JAG? & hur SEG är inte jag? & nu när jag pratar om det så tror jag att jag har hört det någonstans förut. ska komma till saken, håll i er..

IN FLAMES HAR SPELNING PÅ HOVET 11 DECEMBER! vart är jag 11 december?
PÅ HOVET SÅKLART!

alltså, jag kan inte beskriva hur glad jag är!!!!!!!!! jag måste måste måste verkligen dit!
jag som har klagat på alla sveriges stora festivaler i år (förutom srf då) som inte bokat in flames.
sen märkte jag dock att in flames har turnerat runt i usa hela sommaren? suckkkk
jag säger som så att....jag har saknat dom i år, oja, som jag har!
detta är helt awesome! årets händelse typ? haha, nästan iaf.

aja, nog om in flames. ska ta & betala min första hyra nu. & förmodligen en teleräkning.
måste betala min kursbok också.  & beställa den andra. mycket pengar. oh god!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback