morgonstund har guld i mun! hoppsan, är klockan 14.00?



jag sov visst ganska länge idag! men det gör inget, har ändå inget annat för mig haha.
fast snart om någon timme eller så måste jag börja göra mig i ordning för nästa fest!
hahaha, åh gud vad törstig jag är! men utöver det är jag inte bakis allts!

hm aha vi fick höra att det var 18 på o'learys igår! Men när vi kom dit sa dom
"det är 21 här, ni får gå runt hörnet, där är det 18"
haha.. kul å få höra det när det står massa andra utanför också! Så a, vi fick gå
till amarillo som då var dom två dansgolven på o'learys??? haha, fast det var inte öppet
emellan själva o'learys & dansgolven, men ikväll så! ikväll är det ollebolle som gäller.
however, det var inget drag alls på amarillo & alla drog. så jag & malin drog också,
till maritée & där var det fullpackat med människor, förstår varför ingen var på amarillo.
det tråkiga här är att allt stänger 02.00 & man kommer inte ut förrän vid 00.00 ungefär.
bara 2 timmar på krogen alltså. rätt tråkigt. fast ekonomiskt är det kanske ganska bra haha...

well, ska ta & käka upp resterna nu på tacosen från igår hihi

Kommentarer
jen

vafan :O bor du i östersund nu? vi måste ju ses då!

2009-09-27 @ 14:58:16
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback