No, the party don’t start until I walk in

Hejsan hoppsan! har hittat en grym låt: Kesha - Til Tok så nu har ni nåt att lyssna på!
Idag är det tisdag, imorgon onsdag vilket betyder att det alldeles snart är torsdag! :D
logiskt va? hehehe. nä skämt åsido, på torsdag är det sopptorsdag, alltså party! SUPER! <3
på lördag firar studentyra 2 år, & det ska firas på o'learys. kan jag vara med? NEJ!!!!
eller jo egentligen kan jag ju, men mina päron kommer ju upp så det känns elakt att
lämna dom en kväll för att festa hahaha. jag har egentligen inte ens råd så a...
MEN JAG VILL!!!!! :( :(

 

Aha, imorgon är det programdag så det kommer några som ska föreläsa & så
bjuder turföreningen på lunch, hoppas det blir god lunch! dagen börjar 10.00
så jag måste gå upp klockan 8. hahah ORKAR inte. men lika bra att vänja sig eller?
borde ju inte sova bort hela dagarna annars liksom. jaja... 08.00 var det imorgon då.

 

A juste, vi studenter får ett o'learys-kort! det är awesome!
20% rabatt på allt hihi. det är ju rätt snällt tycker jag!

 

thumbs up för det!


Kommentarer
Charlie

gör det det är kul hahaha :d man kan nästan göra vad som helst bara du har ögonmått och vet ungefär hur du drar i luften :D

2009-10-13 @ 23:58:26
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback