new moon! ♥

i fredags var jag ju på premiären av new moon! klart man hade höga förväntningar när man väntat så himla länge på den! & klart att filmen var sjukt bra också! Åh som jag rös när bella såg varulvarna första gången! (bioljudet hjälpte nog till på traven haha) Däremot... har jag bytt sida! för tillfället i alla fall. Här är det inte vampyrerna som gäller utan nu är det jacob! dessutom måste jag medge att robert inte var lika snygg i den här filmen som i den förra, trots att hans leende är to die for haha. & så måste jag erkänna att, förutom hela filmen, edward inte var den som man mest "längtade" efter att se, utan jake of course hehe. 

Nåja, vems sida står ni på? Vampyrernas eller varulvarnas? ;)

Kommentarer
I

Vampyrernas lätt! ;o <3

Filmen är ju helt enkelt bäst.

2009-11-22 @ 22:47:05
URL: http://diniida.blogg.se/
Anonym

nej böckerna är så mkt bättre!

2009-11-23 @ 18:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback