August burns red - carol of the bells ♥

är den perfekta låten för mitt humör just nu. typ. höhö. nä egentligen är lite mysig julmusik rätt.

Ok, vatten slår aldrig fel. det är seriöst alltid lika gott att gå upp och dricka massvis med vatten när man vaknar någon gång på morgonen dagen efter en fest, för att sen gå och lägga sig igen och somna om. nu är klockan 15.36 och jag har vart vaken i drygt en timme. well done caroline! nu ligger en billys pizza i ugnen & jag har precis öppnat en kall cola. burkcola så klart, godaste! efter jag har ätit ska jag sätta på julmusik och dra igång en adventsstädning, för det behövs verkligen nu när lägenheten ser ut som världens svinstia. eller inte riktigt, men det ligger kläder precis överallt + att jag har lite disk att ta itu med. igen. när jag är färdig, om jag hinner innan 18.00, så ska jag gå till ica och köpa resterande ingredienser till hemgjorda köttbullar som är SÅ GOTT.

så, about last night. Åkte hem till emma och gjorde mig i ordning. Malin skulle också med men hon hade glömt alla sina kort, inklusive busskortet, i en annan väska/jacka vilket hon kom på när vi skulle kliva på bussen så hon tog en senare buss. Hur som helst, vi drog oss vid 18-tiden till ABC-lokalen där det blev julbord, julmusik, julsnapsar och paketutdelning. (jag fick boken spermaharen hahaha). Hade sjuuuukt kul, jag vet inte om jag garvat så mycket någon kväll som igår? efter det gick vi till marité där dom hade 90-tals tema, och det var här kvällen skulle bli ännu roligare, inte sämre! men det blev den ju dock. missförstånd osv. missförstånd + alkohol equals sura miner. tur att det verkade lösa sig mellan två av dom inblandade iaf, vilket var idén från början, innan allt blev ännu värre, för min del.

och by the way, det är snö här nu :) dock dryga 3 cm, men det är snö och vitt på marken i alla fall. och minusgrader. alltså inte blött, grått och svart och svintråkigt ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback