cykel & core ikväll, sen sola & sen duscha & basta. det blir fint. väldigt fint! hihi

waaaah ikväll är det träning! ska bli så skönt! tränade inte på hela förra veckan & det är så jäkla dåligt av mig, får ångest haha...satsar på att träna måndag, tisdag, onsdag & även torsdag den här veckan. eller jag har tänkt börja med det alla veckor framåt nu! fint ju. btw, min kondis sugerrrrrrrrrrrr! hahah
vi spelade fotboll på idrotten idag. i det vackra vädret. det regnade & var sol om vart annat. dessutom höll vi på att blåsa bort ute på fotbollsplanen, fniss. på svenskan hade vi debatt. en av debatterna handlade just om idrott.  om det ska vara mer eller mindre idrott i skolan. och en grupp var för mer idrott & den andra mot. personligen tycker jag att man ska ha kvar idrotten, inte minst i grundskolan. i gymnasiet tycker jag att det ska vara en valbar kurs & inte obligatorisk. för jag hatar idrott haha. inte för att det är jobbigt eller har något att göra med att jag känner mig dålig eller så haha. utan för att det är så otroligt tråkigt! & detta bidrar till att jag ibland hoppar över idrotten & det är ju inte så bra.. hehehe

nu skrev jag långt igennenen men aja. jag skriver så fint. junior har smittat av sig! nu ska jag plugga mera internationell ekonomi som är så underbarttttt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback