armin van buuren - in and out of love

känner att jag åt en väldigt nyttig frukost idag, för att vara mig! den bestod av lingongrova med leverpastej på & ett stort glas mjölk till det! gott var det.
Men vad gjorde det när jag har proppat i mig massa godis idag, jag som skulle bli nyttig! självisciplin? nä.

Idag har jag städat & rensat upp på mitt rum, det behövdes verkligen! Sedan har jag köpt två lampor till mitt rum, en skrivbordslampa, då min var trasig och sen en knubbig rosa lampa som står bredvid tvn. det blev faktiskt riktigt bra.
jag var på mio möbler i barkarby också & där var även en sjukt snygg kille! ge mig liksom! synd att han försvann lite för fort bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback