oh, happy day

Ja, solen får mig på gott humör! Trots att det var 7 minus i morse så känns det som om våren ändå är på väg.
Jag kikade ut på altanen nyss & tittade på termometern & det var faktiskt hela 15 grader i solen! underbart.
Just nu sitter jag här med chokladmask i facet & skriver på min del av PA1201-rapporten, ska snart hoppa in i duschen för att sen ta mig ner till skolan & sätta ihop rapporten med Malins del. Var hemma från skolan idag eftersom jag vaknade med sprängande huvudvärk, tänkte sova ett litet tag till & ta mig till skolan senare. Men huvudvärken försvann inte, trots ipren, så idag har jag sjukanmält mig och sitter hemma. Klent, jag vet.
Ska ringa & höra med mamma om jag kan komma till henne efter skolan också, så kanske vi kan kika runt lite i kista centrum en stund innan vi åker hem.

Nu är det iaf dags att ta bort den här masken (som faktiskt inte luktade så gott som jag hade hoppats på!) & hoppa in i duschen.

Haha, juste, sitter och lyssnar på radio 107.5 och just nu spelas "waiting for a star to fall" eller hur den heter, man hör verkligen att Starpilots (från melodifestivalen) har tagit melodin i refrängen från denna låt! Fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback