nu är det endast 2 dagar kvar till den efterlängtade (?) balen!

det går ju så himla fort nu! tiden bara rinner iväg, fort som satan!
imorgon ska jag hämta ut min klänning, det ska bli kul.
samtidigt vet jag inte om jag är riktigt nöjd med den.
den är ju egentligen inte riktigt som jag vill ha den, men what to do!
nu kan jag ju inte direkt ändra mig haha. ajaa det blir nog hur som helst en bra kväll!
för övrigt jag känner mig inte nöjd med någonting för tillfället...
jag strävar efter saker jag inte kan få känns det som. filosofen Sartre hävdade att
vi människor aldrig är nöjda med nuet utan hela tiden strävar efter det som inte finns.
det ligger ju uppenbarligen någonting i det, jag är ju helt klart ett levande bevis på't.
haha. well, tror det är dags att sova.

jag orkar inte...! srsly..


& oj vad jag har saknat kent märker jag nu.
sån otrolig tur att jag har hela förbannade jävla kent-boxen i min ägo.
det blir en natt med kent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback