vi kom hem idag också!

haha, var ute & övningskörde med jonas nyss. blev en riktig långtur faktiskt, lite vänstersvängar på landsväg & bara allmän körning typ. hur som helst åkte vi till slut till arboga & kikade läget osv. sen när jag skulle åka därifrån sa han att jag skulle åka mot stockholm (han sa e18 mot stockholm haha, men jag hörde inte e18). & i arboga möts E18 & E20 & man kan åka båda två mot stockholm. E20 går dock också mot göteborg / örebro, & den vägen, den tänkte jag åka på! haha.. slutade med att jag åkte ett helt varv i den skitstora rondellen. sen nä vi kom på motortrafikleden så kunde man återigen svänga till E20 & E18, & återigen höll jag på att åka på E20 haha... jag skulle altlså rakt fram men höll nästan på att svänga höger. så jonas frågade "caroliiinee... vart ska du? åker du mot E18 stockholm nu?" haha.. NEJ det gjorde jag ej, så blev snabbt filbyte där. tur att jag är så jävla bra på att köra bil ;D (okej, kommer typ faila som fan om jag får "köra mot mål" på uppkörningen hahahahhaha....)  så.. vi kom hem idag också, men det var nära på att vi hamnade i örebro istället!

AJA, tack för mig hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback