vattenplaning?

haha det hällde ner från himlen när jag körde hem från mormor idag. det blev inte så roligt på motorvägen, i can say. sjukt mycket vatten på vägen, tur att jag inte hade bilar bakom mig så jag kunde släppa gasen. but still! lite obehagligt var det. ajaa. imorgon, tror jag, ska jag till kista med elin, jag ska försöka införskaffa en randig tröja, en tjocktröja & en väska. om jag hittar något fint vill säga! det blir bra. nu ska jag ta och laga någon form av korvstroganoff, vi får se vad det blir haha. ska slänga ihop något bara :D men jag brukar vara rätt bra på sådant, hrmm.. om jag får säga det själv. sen ska jag iväg till centrum & möta upp malin & elin för att hyra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback