life in a cartoon motion

new stuff. mössa & byxor. awesomeness. behövde mössan, behövde verkligen inte byxorna. dock är det såna jag letat efter i typ två år. a, svårt att beskriva men i vilket fall som helst, kunde inte motstå dom! så nu har jag ångest istället, för pengarna som rinner iväg. men u know what? det löser sig, om jag är duktig låter jag bli att småhandla lite här och var, som jag jämt gör! & det är där alla mina pengar försvinner.

Nåja, over to the good news. Michelincaroline & faceplantemma(haha) åker till vemdalen i helgen, fredag till lördag. ÖVERLYCKLIG. fredrik har fixat sovplats till oss i deras hus, dock i lägenheten under hans. men där finns iaf två sängar som vi kan ta, om vi vill. annars får vi krasha på soffan haha. Det roliga är ju att han & hans klass bor i sörgårdarna, där vi ska på under skiweek! åh det kommer bli SÅ kul! Hanna, Tina & Mats ska ju också vara där, fast från torsdag till fredag. men då hinner vi åka med dom på fredag anyways, & det är ju också skitkul :D

jag och emma har bara ett problem nu, & det är hur vi ska fördriva morgondagen på bästa möjliga sätt. något kommer vi nog på, däremot har vi föreläsning i 3 timmar med världens sämsta föreläsare som jag inte klarar av att lyssna på. jag kommer max klara 2 timmar. bläää. sen ska jag hem & packa & greja. hihi. jag hoppas jag inte somnar 3 imorgon natt igen, som sist. orkar inte sova bara 3 timmar haha. i natt har jag dock sovit 11,5 timmar. somnade 21.00, gick upp 08.30 haha. VEM SOMNAR 21.00???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback