ignorance is your new best friend

bilden skulle kunna vara tillägnad både individer & saker.
& när jag tänker efter så är den det.


jag måste skriva av mig om paradise hotel. haha, vilket program det är alltså. jag är så fruktansvärt trött på Franscesca, som för övrigt verkar ha ett minimalt ordförråd! Jag läste igenom lite komentarer på Jackies blogg & såg att någon hade skrivit att allt det som Franscesca hivar ur sig om Catja stämmer mycket mer in på Jackie, haha. Vilket faktiskt är väldigt sant!
Hur som helst. Franscesca. Vad är det med henne? Jag undrar om hon är lika bitter i verkligheten som hon är i programmet, det är ju helt sjukt. Jag har aldrig sett en bittrare människa haha. Åh, jag längtar som bara den till pandoras ask på onsdag där både catja och erika verkar hoppa på henne. ÄNTLIGEN! "Payback's a bitch" var det någon som sa?

Är det bara jag, eller någon mer som inte gillar Franscesca "för fem öre"? haha ;)

Kommentarer
marre

jaa, men man blir ju mer irriterad på catja! hoppas hon åker

2009-12-08 @ 17:20:23
Lina

Åh, ja! Franscesca driver än till vansinne.

2009-12-10 @ 18:47:56
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback