hemma igen efter åre


jag orkar faktiskt inte lägga upp alla bilder här ifrån åre, så ni får kika på facebook istället ni som kan om ni inte redan har gjort det :)

Hur som helst, har haft otroligt roligt i Åre! Jag har skrattat så sjukt jäkla mycket & vart himla övertrött ibland haha. känt mig missanpassad, träffat nya & gamla människor, vart i paradiset (haha), spenderat lite för mycket pengar, konstaterat att Åre använder sig av yield management, vurpat i min ensamhet, brottats i snön & blivit dyblöt, dansat, trivts som bara den, lurkat i soffan, inte åkt bräda, liftat med en främmande människa, vart ett vad tillsammans med malin & emma.... jaaaa ni.. Sjukt bra har det vart hihi
Ena sittliften, VM 8an (?), var öppen i 54 timmar haha. Så malin & emma åkte från 05.00 till  06.30, det är det enda jag känner att jag har missat! Men förhoppnignsvis kanske det händer fler gånger haha.

Imorgon åker både emma & malin hem, så här blir jag kvarlämnad i tre hela dagar till. buhu! Funderade först på att ta tåget imorn hem också haha, men jag har ju redan köpt biljett och det är ju nu på onsdag så vafasen, kan lika gärna vänta!:)

Hur det än är nu så blev jag jävligt frestad att ta ett sabbatsår och vintersäsonga i Åre nästa vinter....det är något som tål att funderas hårt på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback