there'll be no fuss

godkväll kära läsare. jag har vart väldigt dålig på att uppdatera bloggen på alldeles för länge. men jag har haft too much annat att göra & det har varit wonderful! För att inte tala om hur många parti 500 jag har hunnit spela under förra veckan. Men imorgon börjar folk att jobba igen & jag kommer högst troligt hamna lite oftare framför datorn igen. & om nu så är fallet ska jag ta itu med bloggen igen & göra den lite bredare så att bilder i fullstorlek (nästan i varje fall) ska kunna läggas upp. efter det ska jag lägga upp lite bilder ifrån när jag & ceder kikade på när Ken åkte wakeboard. rätt grymt faktiskt. Jag har börjat dricka en massa vatten, minst 3 stora glas om dagen närmare bestämt. jag som aldrig dricker vatten! & vatten är ju faktiskt himla bra för huden om inte annat.

Om exakt två veckor bor jag i östersund. TVÅ VECKOR!! Det är ingenting! det börjar sjunka in nu vad jag ska göra...... känns..sjukt.. haha..herregud vad har jag gett mig in på???

ett smakprov från wakeboarden haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback