jag tror att min blogg handlar för mycket om östersund just nu!

idag fick jag samtal från östersundsbostäder, dom kunde fixa en ny lägenhet åt mig, så ja, nu är jag uppskriven på en annan. det finns två fördelar med denna lägenhet & en nackdel. För det första är lägenheten större, för det andra är den billigare (haha), nackdelen är att den ligger mycket längre ifrån skolan. Det finns dock bra bussförbindelser tydligen, så det är ju skönt. Nu har jag också ansökt om studiemedel, räknade ut att jag kunde få typ 39 100 kr per termin haha, det är hur mycket som helst? :o Fast iofs, jag kanske tycker det nu, men inte sen när jag måste börja betala massa mat & räkningar..huh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback