jizz in my pantssss

jag tror jag ska satsa mer på att använda min blogg än bilddagboken. bilddagboken är allmänt tråkigt, mina bevakare är tråkiga & jag är tråkig som bara lägger upp egobilder & ointressanta bildtexter. här behöver ingen som inte vill läsa eller se mina bilder göra det. super!

weeeeelll, idag har jag traskat runt inne i stan. åkte in med malin men hon behövde åka hem & laga mat så jag bestämde mig för att stanna kvar själv ett tag & kika vidare. jag hittade ett par jeanstights, ett par trosor, solglasögon, ringar, örhängen, ett hårband & en väska! nicebice

Kommentarer
Elle

sperma i dina byxor? :P haha störd rubrik carrrooo

2009-05-07 @ 21:31:39
URL: http://elagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback