Värsta bakisdagen i mitt liv.

Men en av dom bättre utekvällarna igår! Hade så grymt kul men det fick jag betala för idag helt klart. Jag är inte den som får ont i huvudet när jag blir bakis. Jag blir illamående och spyr om det är illa haha. Idag kan man säga att det vart mer än illa, det enda jag har kunnat få i mig som stannat kvar är vatten hahaha. HEMSKT! Tänkte ni ville veta.. Har beskrivit min härliga bakisdag ännu bättre för Emma :) Ibland är jag bara så mysig.

Idag började skolan igen. 10.15 började föreläsningen. 09.30 vaknade jag och insåg att jag inte skulle vara kapabel till att ta mig till skolan + att det var för sent. Jag ställde dock alarm inatt när jag kom hem. Trodde jag.. Jag satte tiden men glömde sätta på alarmet. Smartjag.

Imorgon är det dags att sitta i skolan hela dagen igen, och skriva klart hemtentan. Heja oss!

Nu är det The Killing och sängen som gäller.
Tjobre! Längden på mitt hår började likna något, innan jag klippte mig :(

Kommentarer
Lina

Vad kul:D

2011-09-04 @ 15:03:18
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback