baby if i got you, i don't need a parachute.



1. Jobbet i grekland blir det ingenting av eftersom jag måste fokusera på omtentor som ska göras på uppsamlingstillfället i augusti. Så nu vet ni det!

2. Vilken helg! Fredagen ägnades först åt PM-skrivande på dagen med Diana och Emma. Kvällen ägnades åt middag med Emma och vi fixade dessutom min äckliga utväxt, haha. FINALLY! Lördagen spenderades i Björnrike. Mycket trevligt ställe. Jag älskar ju sedan innan Vemdalen men hade inte hunnit testat på Björnrike förrän igår. Parken var väldigt mycket bättre där än i skalet, så det var där vi självklart höll till hehe. Utgång vart det igår också. Har inte vart ute i östersund på över en månad tror jag! Så jag, Emma och Diana hade en miniförfest hemma hos Emma innan vi drog till O'learys. För en gångs skull var det helt LAGOM med folk där, varken för mycket (som det brukar vara) eller för lite. Jag hade jättekul och kvällen var sjukt trevlig!

Idag hade WESC en railtävling nere i badhusparken, så jag trotsade huvudvärken och tog mig dit där vi har suttit i solen halva dagen med svart på en kvart och kikat på tävlingen och hejat på Emma! Grymt att hon tog mod till sig och ställde upp i tävlingen, som den enda tjejen hehe. Sämre var dock att arrangörerna till tävlingen knappt gav henne någon uppmärksamhet alls. Inga uppmuntrande ord eller någonting. Sjukt tråkigt, inte som att dom uppmuntrar tjejer att ställa upp i tävlingar med den attityden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback