Hejpa Östersund för ett tag!

Min blogg är så himla deprimerande nu för tiden! Så nu ska jag komma med ett hyfsat glatt inlägg :) Jaaaaaag har lyckats fixa mig en praktikplats! Precis i sista sekund dessutom! Och inte på ett sånt tråkigt ställe heller utan på Krägga Herrgård, inte så pjåkigt ändå! Vart så himla paff när jag ringde dit, för han sa ja på typ 2 sekunder. Nu slipper jag åka tillbaka till Östersund på ett tag :D Min praktikhandledare hade satt en deadline idag kl 15.00. Så hade jag inte fixat praktikplats idag, hade jag vart tvungen att åka tillbaks till Östersund och blivit utplacerad på något ställe som jag förmodligen inte alls vart intresserad av, så det här var ju bara perfekt! Och gillar dom mig, kanske jag kan lyckas med sommarjobb på samma ställe, det skulle inte vara så himla dumt faktiskt.

Så grattis till mig själv för att jag 1. vart duktig och rungt runt till ställen! (vilket jag egentligen hatar, att ringa runt alltså) och 2. för att jag äntligen fixade mig en praktikplats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback