You're fighting against the dead end.

Fick hem min tall tee från sweet idag som jag beställde från junkyard. Fort gick det också! Paketet skickades iväg först i onsdags efter många om och men. Skulle egentligen ha en annan tall tee från sweet som var på rean. Men fick mail om att den var slut så dom frågade om jag ville ha någon annan eller om dom skulle skicka det som fanns. Jag körde "jaha det var ju väldigt ofördelakigt! Får jag en annan för samma pris?;)" haha. Fick ett svar tillbaka att ja, det skulle jag få. Bara skicka artikelnummer,färg och storlek så skulle dom fixa. Valde denna. Men tydligen var den såpass dyr så jag kunde inte få den för 105:- som den första kostade. Däremot reducerade dom priset till 220:- istället för 349:- hihi. Nöjd är jag iaf.

Sedan har jag och Emma roat oss idag med att stå i djuraffären och asgarva åt två möss. Det var verkligen hysteriskt kul. Två möss var i ett hjul. Den ena sprang på medans den andra hängde fast och åkte runt runt hahaha. Sen när den andra musen skulle springa så hängde den inte med den första. Såg även ut som den inte orkade. Så vi sa att det var Emma eftersom Emma aldrig hänger med i vårt tempo när vi går hahahahaha

Min min är superfin på första bilden och på andra bilden fick min bräda vara med igen för den är så fin höhö.

Kommentarer
Elle

varför svarar du inte på mitt facebook mail bajskorv?

2010-09-24 @ 20:39:21
URL: http://elagman.blogg.se/
Cissi

söta bilder! :) ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-26 @ 16:25:20
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback