Hast du etwas Zeit für mich?

Har jag berättat att vi på Lidl i somras vann en resa till Tyskland och Oktoberfest? Det måste ju vara en sådan once in a lifetime-grej. Okej att man kan åka till Oktoberfest närhelst man vill och kan, men att vinna resan. Att få hela resan gratis liksom. Denna resa går av stapeln på nu på tisdag och vi är borta till och med torsdag tror jag. Eller fredag. Har ingen koll hehe. Jag både vill och inte vill åka på resan. Jag har så mycket i skolan som jag inte vill missa, ni som följt min blogg ett tag vet ju förmodligen att första universitets-året inte var det bästa för mig, därför vill jag göra allt jag kan för att detta år ska gå så bra som möjligt. Nåja, supermycket missar jag faktiskt inte nu så det ska nog inte finnas några hinder för att jag INTE ska klara av det när jag kommer tillbaka. Heja mig!

Men även, hur nice är det inte att få komma bort lite? Och utomlands dessutom. Skitsamma om det är ett varmt land eller ej, bara grejen att få åka utomlands. Trots att jag inte älskar att flyga så älskar jag att vara utomlands. Och jag ser fram emot att få bo på hotell. Och hotellfrukosten, mmmums! Och kameran ska definitivt med, för jag kan ju inte INTE fota nu när jag har möjligheten. Sen är det ju ett härligt gäng jag åker med också, så där är det inga problem. Nej Caroline, ta dig i kragen nu och åk med för fasen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback