Tråkmånsar.

Är det så himla hemskt att lära känna nya människor? Här försöker man fixa så att nollorna lär känna folk utöver sina egna program, men icke! Eller ja, turarna är ju turarna och är alltid på...men dom andra. Nejdå!
Jag känner lite att det är någon slags "vi-tycker-inte-om-er"-relation haha. Jag kanske har heeelt fel, men jag har bara fått den känslan! Men jag ser fram emot fredag och sittningen ändå. Jag vet att vi kommer ha kul no matter what! För som sagt, vi är ju tur och vi är helt enkelt bäst!! :D

Nu måste jag börja fila på min affärsidé (som jag inte har någon än) som vi ska lämna in på torsdag och även ha ett seminarium på, också på torsdag. Trots att jag inte alls gillade ekonomin i gymnasiet så tycker jag att det nu är rätt kul ändå! Vi har en skön lärare också, kan ju bero på det! Läraren i gymnasiet var bara rakt igenom dum i huvudet. (och att dom har haft en utredning på honom i efterhand säger väl allt bara det..)

Två lugna kvällar har jag nu att se fram emot då ingenting hände ikväll och ingenting händer imorgon! Kanske blir lugnt på onsdag också eftersom vi har seminarium på torsdag med obligatorisk närvaro! Men annars kör vi igen torsdag, fredag och lördag! Sedan, efter dessa två nollningsveckor, tror jag det blir lugnt ett tag. Eller haha ja, jag sticker ju på oktoberfest i slutet av september. Men lugnt fram tills dess kanske?

Hittade pompoms på olles i lördags. tog med mig dom hem av någon
anledning haha. varför? jag har ju inte direkt tänkt använda dom! :D

Kommentarer
Simon-of-Sweden

Vart bor du? :D

2010-09-10 @ 00:14:21
URL: http://www.nattstad.se/simonofsweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback