No need to run and hide, it's a wonderful life.

Godkväll gott folk. Klockan är nu 23.55 och egentligen borde jag befinna mig i badhusparken på midnattsmiddag som våra kära nollor har ordnat åt oss faddrar. Men jag är seg och trött och har dessutom behövt städa lägenheten eftersom jag faktiskt får finbesök ifrån självaste Jönköping imorgon och några dagar framåt. Ännu en anledning är att jag inte hade lust att traska hem i regnet sen, då det inte går några bussar och jag inte har någon fungerande cykel heller för den delen.

Nåväl, nu är nollningen slut! Lite småtråkigt för vi har faktiskt haft två helt awesome veckor med våra nollor. Man kan helt ärligt inte önska sig bättre nollor än vad vi har haft! Alla är superhärliga och jämt glada och med på allt. Jag vet att vi kommer fortsätta umgås med dom, utan tvekan! Till skillnad från våra faddrar som vissa av dom faktiskt inte ens hälsar längre. Meen meeeen, jag har vart jättedålig på att ta bilder förresten, så jag har tyvärr inga som ni kan få se.
Nu är det hur som helst dags att sova. Har föreläsning 8 imorgon så det gäller att ta sig upp vid 6 halv 7. Sen ska jag gå till banken och försöka betala min bräda och därefter ska jag hem och städa det sista och sedan tillbaks till stan för att möta upp Patrik som kommer med tåget vid halv 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback