My love, my love, my love

Idag har varit en sådan där bra dag utöver det vanliga. Äntligen äntligen äntligen har min nya bräda kommit och jag är supernöjd än så länge haha. Dock var undersidan svart på bilden när jag beställde den, tycker däremot nästan att vitt var cleanare. Nu ser jag så sjukt mycket fram emot vintern, vilket jag har gjort i ett par månader redan i och för sig haha. Jag tror vi alla är ganska taggade på vintern. Jag tror inte det går en gång när gänget träffas utan att vi snackar om vintern och framför allt skiweek haha.

Det har också vart en bra dag idag för att Anne fyller år. Stort grattis igen på henne! :D Vi bestämde oss för att ta en fika på paus alla tjejer. Fikan blev dock till mat och ja, efterrätt haha. Åt en skinkpanini med mozzarella och tzatziki, nomnom. Sedan delade jag och emma på en bärpaj som det är vit choklad i även, gryyym!

 

Nu måste jag kika klart på senaste gossip girl avsnittet som jag inte hann med tidigare idag! :)


Kommentarer
DK

snowboardåkarjävel

2010-09-21 @ 22:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback