10 timmar kvar.

Endast 10 timmar kvar nu tills flyget från Östersund lyfter mot Arlanda. Endast 6 timmar kvar tills jag ska gå upp. Och jag kommer säkert inte gå och lägga mig förrän om en timme. För måste fixa klart här hemma lite först. Är ändå inte trött så. Nåja, har i alla fall vart och växlat pengar. Tyckte 50 euro fick räcka, och det hoppas jag att det gör :s Och när jag var i stan passade jag på att köpa ett par vinterkängor och en ny väska. För en ny väska behövde jag verkligen då min andra stora blev nerdränkt i cider och luktar mindre gott nu haha. Denna är lagom stor, så tummen upp.

Nej nu måste jag fortsätta med städningen så det ser hyffsat ut när Petra befinner sig i min lägenhet och tar hand kissemojjan åt mig :)

 


Kommentarer
Jeteruligkile

hehe... grädde på pussyn.. hehee

2010-10-05 @ 00:01:56
Jeteruligpojke

Petra got some pussy

2010-10-05 @ 00:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback