Summering av året 2010.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Besökte riktiga Oktoberfest i München, Tyskland - otroligt jävla skoj. Även att jobba på Winterjam!

Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig avlagt ett nyårslöfte så hade inget att hålla eller bryta.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte det heller som tur är! 

Vilka länder besökte du?
Sverige och Tyskland.

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Njae, inte vad jag kan komma på såhär på rak arm, 2010 har vart ett riktigt bra år.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Haha, jag och datum..kommer inte ens ihåg datumet då jag tog bort tandställningen
vilket VERKLIGEN borde vara ett sådant datum man lägger på minnet.

Vad var din största framgång 2010?
Skaffade mig ett riktigt jobb. Sommarjobb iofs, men ändå!

Största misstaget?
Det största misstaget var förmodligen när jag och Emma valde att INTE gå på winterjams efterfest.
Frågan är, hur i hela helvetet tänkte vi där?

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har inte vart sjuk vad jag kan minnas, inte heller skadat mig.

Bästa köpet?
Min nya snowboard, sjukt nöjd med den. Även nya snowboardjackan, finfin som den är.
Juste, får ju inte glömma säsongskortet för hela Åre & Vemdalen♥ !

Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra? höhö. kläder..? Skulle inte förvåna mig om alkohol borde stå med här, sorgligt nog! 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är väldigt många saker som gör mig riktigt glad

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Taio Cruz - Break your heart är väl den låten jag kan komma på som specifikt kommer påminna mig om 2010.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vet inte, gladare? Jag har nog aldrig haft ett dåligt år, så jag vet inte riktigt hehe.

Vad önskar du att du gjort mer?
Lagt ner mer tid på skolan helt klart. Tränat

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit mindre onyttig skit, usch!

Hur tillbringade du julen?
Med min kära familj i Bålsta.

Blev du kär i år?
Nepp. 

Favoritprogram på TV?
Kollar nästan aldrig program på tv'n längre men ok;
True Blood, Skins, Vampire Diaries, Pretty Little Liars, Grey's anatomy, Legend of the seeker...

Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon bok i år, fy på mig.

Största musikaliska upptäckten?
K'naan & Lil Wayne skulle jag tro 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Datorn :):):)

Något du önskade dig men inte fick?
Nej, hihi

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Satt i min ensamhet i min lägenhet och gjorde god middag och en liten tårta till mig själv haha. (mobbad)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja absolut om jag hade pluggat mer och klarat fler tentor, smartass-jag.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Inte värre än vanligt. Varierande dock, ena stunden lite rockig, andra stunden vanlig,
tredje stunden typ..snowboard? nä venne..

Vad fick dig att må bra?
Mina underbara vänner, min familj, allt bra som hände under året?

Vilken kändis var du mest sugen på?
say whaaat... Ian sommerhalder då kanske (damon, nomnom)

Vem saknade du?
ingen? :o

Den bästa nya människan du träffade?
Den bästa? skulle vilja säga tre - Sara, Andréa och Filipha helt klart.
Underbara flickor det där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback