Snö, test & fest.

Har haft världens bästa helg med världens bästa brudar. Oslagbart. Jag vill tillbaka till Åre. Mysiga Åre. Enda som sög var åkningen så den blev det inte så mycket av. & juste, bodde två internationella med oss. var opepp på det i början men dom visade sig vara trevliga, tills idag. Dom hjälpte inte till att städa, den ena låg bara i soffan medan vi andra slet och den andra drog och åkte skidor och menade på det att det var vi som hade knullat runt i stugan så hon skulle då inte städa. Jag blev aningen chockad när jag hörde vad hon hade sagt, idiotiskt.

Det enda som möjligtvis kan bli bättre nu är Skiweek och det är _inte_ långt kvar nu. På torsdag drar jag hem hem hem, ska bli väldigt skönt faktiskt. Komma hem och bara chilla i tre veckor, mysa med hunden och katten och umgås med familjen och mina vänner i Bålsta. 

Den här bilden får representera helgen, alla brudar är dock inte med på bilden tyvärr, men bilden är awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback