Förtroende hit och förtroende dit.

5 700 har nu insjuknat här i Östersund och de som jobbar med detta tycker då att det är passande att blanda ihop proverna om vad som kan uteslutas som smittkälla och inte. Bra va? Tycker självklart inte att det är kommunens fel, som så många andra gör, att hela storsjön och vårt dricksvatten är förorenat, men förtroendet sjunker ju lite när dom lyckas klanta till det med proverna när det verkligen inte är rätt läge.
Jag är fortfarande frisk & hoppas att it stays that way. pepparpeppar. Dricker ju som sagt aldrig vatten. har dock struntat i att kokat vattnet för tandborstningen, så vi får väl se.

Nu till annat; Innan min franska vän Clément åkte hem for good så fick jag en keps av honom för han tyckte jag passade så bra i det haha. Han krävde här om dagen ett bevis på att jag fortfarande har den kvar och inte sålt den för att få råd med säsongskortet (haha). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback