Med näsan i vädret och foten i klaveret.

Usch, jag hade en sådan hemsk dröm inatt haha. Den handlade om nollningen. 
1. Runvandringen hade inte blivit av helt utan nollorna hade bara visats vart Oscar's var.
2. Jag hade ingen aning om vilka våra nollor var för jag var tydligen inte med från början.
3. Vi skulle hade nollefest hos emma med några nollor som jag inte alls gillade, dom var konstiga och hade attityden "vi är bättre än er" haha.
4. Ludde befann sig i en lägenhet lite längre bort och Malin och Emma blev SJUKT glada och rusade dit för att krama honom, de somnade även i den lägenheten lite senare och sket i festen som pågick i Emmas lägenhet. Jag skrek på dom och frågade om det var så här nollorna skulle komma ihåg dom (när vi faktiskt är kända för att festa mycket!)
5. Emmas lägenhet blev trashad. När jag gick tillbaka dit hörde jag hur några tjejer pratade om att dom hade satt massa klistermärken på väggarna och när jag kom dit var även sängen utkastad genom föntret!
6. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer...
Men hemskt ju! Bara hoppas att något liknande inte händer i verkligheten hahaha!

Är tvungen att dela med mig av ännu ett awesome snowboardklipp! Watch it! I did ;) 
Borde jag kanske sluta tjata om vintern tycker ni? haha...

Kommentarer
malin

HAHAHA fan va ja garva när ja läste de där :p ja kan liksom se allt framför mig! När du står o skriker åt mig o Emma hahahaha

2010-08-14 @ 12:14:06
URL: http://maggann.blogg.se/
maja

sv: tusentack hörrudu:) äh, bättre sent än aldrig som man brukar säga! eller hur?

2010-08-16 @ 00:45:42
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback