Ignorant boy, beautiful girl.

Är ju verkligen allt för dålig på det här med bloggandet just nu. Men innan var det jobb och tentaplugg och nu har introperioden satt igång i skolan. Vilket innebär nollning för alla nya! Jag hoppas kunna ta lite bilder som jag kan lägga upp. Annars snor jag av alla andra som är duktiga på att ha med sig kamera haha! Har ju "bara" min systemkamera och den är ju inte alltid så bra att ha med sig alla gånger ;D

Vår nollegrupp är hjärtenollor! Vi delade in grupperna med hjälp av en kortlek och vi har hjärter haha. Och dom vann baske mig alla aktiviteter vi hade igår utom den sista! Men det var inte deras fel utan colaflaskans fel som hade aningen för stort hål för att tampongen skulle sitta fast! (Ja, vi körde tampongleken!)

Men nu är det dags att dra sig till bussen för vår ordentligt ovanligt tidiga föreläsning! Inte en enda gång i ettan började vi så tidigt som 8.15! Men hela första kursen är nästan så tidiga mornar. USCHA säger jag bara!

Kommentarer
Jonas

dör tusen gånger om när jag ser på bilden!

2010-09-04 @ 17:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback