Saying prayers in the street light

godmorgon godmorgon. idag mår jag mycket bättre än igår! igår var jag helt sänkt.
hostan & snorigheten är dock kvar men annars är det helt ok! ska ta & göra mig
ett stort glas oboy för att sen göra mig i ordning så jag kan åka & handla lite.
måste ha apelsiner & halstabletter & det jag skrev igår. ska göra färskpressad
apelsinjuice hehe. det är SÅ mumsigt!

& så måste jag diska, för jag ligger efter på den fronten eftersom jag inte orkade göra något åt det igår. jag har till exempel inga rena glas. haha. jag som än så länge vart väldigt duktig med disken! (förvånad över mig själv) suger ju att inte ha diskmaskin egentligen. fast på sätt & vis är det bra för då tar man itu med disken på en gång. oftast iallafall. ska också försöka mig på en sån hårrosett! men jag är rädd för att mitt hår är alldeles för kort för att det ska fungera. ÅH som jag ångrar att jag klippte av det. bajs.

nu kliar det i min hals. dör lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback