promenad i det soliga höstvädret!

dåligt med uppdatering idag, ber om ursäkt för det! :)

however, idag fick Malin med mig ut på en promenad här på frösön.
inte för att hon behövde övertala mig, jag gick nog mer än gärna med eftersom
jag kände för en promenad i det vackra höstvädret! det var trevligt, vi utforskade
även en litet skjul i en liten skog haha...
nej men det var trevligt! tog lite bilder också som ni ska få se :)

MEN imorgon är det ÄNTLIGEN fredag! jag ser dock inte fram emot seminariumet så mycket, men det beror ju på att jag inte har läst speciellt mycket på rapporten, men äsch. kan nog bidra med något iaf! efter seminariumet blir det shopping! OCH APPROPÅ DET så fick jag hem mina kängor idag. dom var underbart sköna, inte minst att gå i. skönt med lite varmare skor än tygskorna som är de enda jag tagit med mig hit upp, smart som jag är. imorgon ska jag också försöka hitta ett inlägg till mina söta skor jag köpte i måndags, fungerar inte inläggen får jag lämna tillbaka skorna & köpa ett par jag spanat in på monki istället som är URSNYGGA. aja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback