längtar till helgen

om jag gör ja. fredag är en bra dag! men även lördag!
detta händer i helgen:

fredag:
- först seminarium på dagen, mindre roligt
- pengar incomning (yes!)
- lite shopping
- ska föreslå en tacokväll!
- förfest
- & sen utgång of course. plaza eller o'learys återstår att se

lördag:
- studenternas kväll på o'learys med buffé & grejer.
blir nog en lång kväll på ollebolle, ser jag fram emot!

& sen får jag ju äntligen använda mina nya skor! måste bara fixa skavsårsplåster, om jag inte redan har det. har ett svagt minne av att jag packade ner sådant hemmifrån när jag flyttade hit. måste leta fram det, det är ju inte jättebilligt att köpa direkt! :)

funderar på att köpa en kjol & jag står i valet & kvalet mellan dessa:


inte världens snyggaste kjolar kanske, men kul för en kväll! (ja jag vet, jag får inte tänka så som fattig student haha...) den blå kjolen är inte alls lika lika klarblå i verkligheten, det är faktiskt en rätt fin färg. dock är det ju lättare att matcha kläder till grått! men vilken kjol det än blir funderar jag på att bara ha ett enkelt vitt ribbat linne till & smycken såklart. jaja, jag ska testa på fredag & se hur det blir. fast har ju sett att h&m har en snygg paljettklädd väst som också kan vara roligt att ha, men då blir det inte kjol haha. men kjol är roligare tror jag! a jag vet inte. sen när började jag använda kjol & klänning? nåja, kul med förändring & det passar ju så himla bra nu när jag flyttat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback