idol-nils, hiss eller diss?

hahaha ska börja med hiss eller diss-grejen. nej. det ska jag inte.
men nej jag orkar inte med nils haha, han har aldeles för mycket energi för att orka se på!
& han sjunger waaay too high för min smak. skriker nästan.
update:
åh, erik. nomnom! han är så himla sööööt haha. & äntligen är alla auditions över!
äntligen kommer dom till nästa moment i tävlingen. äntligen!

hmmm längtar tills nästa fredag då det rullar in lite pengar igen! & nästa helg är det party!
& jag hoppas bannemig att jag är frisk nästa helg, för den här helgen kan jag bara ta det lugnt. känns skönt att jag betalat hyran för nästa månad redan, med pengar jag hade kvar sen sist. då får jag lite pengar över till nästa månad hihi. & jag måste köpa gardiner, verkligen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback