but the days grow short when you reach september


























har inte skrivit något inlägg på hela dagen så det är kanske dags nu!
& jag måste säga att nu är hösten verkligen på gång, träden utanför är mer gula än gröna nu.
& när jag var & handlade nyss så kände jag i luften hur det verkligen luktade höst! det finns en sådan där speciell lukt haha. jag gillar den, den liksom skapar något slags myshumör i mig haha. jag kanske är konstig, who knows! :D

igår skulle jag vara hemma på kvällen & ta det lungt, förutom att jag skulle kika in på den där husfesten som infann sig i mitt hus igår. well, tror ni inte att jag blev på partyhumör då eller? OF COURSE! så a, när mina vänner drog till o'learys vem följde då med om inte jag? joho då. fast jag höll på att ångra mig men då sade den kära malin att jag inte hade något val & om jag inte följde med skulle hon sluta prata med mig hahahah. jaha, så det var bara att följa med. men det blev en billig fylla. gratis inträde, en gratis cider & en gratis shot! utöver det köpte jag en drink & en cider bara. räckte bra för mig det!

& ah, tror ni inte snubben jag dansade med förra helgen var där?
tror ni han var snygg eller?
JA!  & jag dissade honom förra helgen.
JAHA HUR FRUSTRERAD TROR NI INTE JAG BLEV?
ibland tänker jag fan inte haha. men han försvann sen med nån ful tjej. typisk caroline-tur. däremot går han i min skola, & jag tror han går i ettan.. så jag har ju tre år på mig hähähä.

nu blev det här ett jäkligt långt inlägg.. aja, ska bara skriva också att jag har sprungit i trappor hela dagen idag känns det som. gick upp halv 2, från 2 hade jag tvättstugan, som ligger längst ner i huset, så tre trappor. upp & ner, upp & ner, upp & ner. har tvättat 4 maskiner idag. känns bra! nu har jag massa rena kläder igen haha. ska snart springa ner & hämta upp det sista som håller på att torka i torkskåpet :) det är nice iaf att man får tillgång till två tvättmaskiner i 4 timmar!

NU ÄR JAG KLAR! :) enjoy haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback