ur dina ögon kan jag stjäla allt jag vill ha



ska börja med att säga att jag har sovit grymt dåligt i natt. vaknade en gång av att jag hade jättesvårt för att svälja, & om jag har svårt för att svälja får jag lite smått panik för det känns ungefär som om jag har svårt att andas haha. men det är jättejobbigt i alla fall. inte nog med att jag är sjuk så börjar den härliga mensvärken komma smygandes också, helt underbart!

imorgon har korridoren på tredje våningen i mitt hus ordnat med party. kul att jag är sjuk. kul att dom ska hålla till i det gemensamma köket som ligger precis ovanför min lägenhet. kul! well, mår jag bättre imorgon ska jag nog gå upp & hälsa på & kolla läget lite, men inga alkoholhaltiga drycker för min del denna helg. vill bli frisk så jag kan hålla igång fullt ut nästa helg istället, hehe! :)

låten som spelas just nu: kent - utan dina andetag
precis som alltid lika underbart fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback