bakisdag - städdag

Goddagens allihopa. Är lite seg idag...konstigt! Vad gjorde jag igår?
Nejdå, så roligt ska vi inte ha. Igår var det fest..igen!! (dom kör slut på oss här!)
After-flottrace-sittning var det som vi hade tillsammans med sportstecharna. Italiensk buffé fick vi, som faktiskt var helt okej. Kycklingspetten tog dock slut alldeles för fort :( Men det fanns mozzarella, & jag som älskar mozzarella. mums! Vi nollor hade olika uppdrag under kvällens gång, eller alla turare hade samma uppdrag vilka var:

1. kärleksförklaring till fadder
2. drink till fadder
3. lapdance
4. shot
5. puss
6. skål

jag klarade av allihopa! typ iallafall hehe. Vi nollor stod även för underhållningen under middagens gång. eller ja, nästan bara vi nollor haha. Såååå... alla grupper hade fått i uppdrag att skriva en låt. & det gjorde vi & å så bra den blev! Vi skrev om Björn rosenströms vi är pojkarna som busar hehe. faast det kanske jag redan har nämnt. Men faktiskt så fick vi se knäckebrödsdansen igår hhaha, dom är sjuka!
Nu är i alla fall den här veckans nollning avklarad, ikväll är det bara bakishäng & filmkväll men det klarar jag bra av hemma själv haha. Men på måndag kör det igång IGEN i en heeel vecka till. För de andra programmen är nollningen slut för det här året, men inte för turarna, icke sa nicke...
Jag har iaf städat hela lägenheten nu (för det är ju så himla stor yta att städa).
Det behövdes iofs eftersom jag är så duktig på att slänga kläder lite över allt, speciellt när man kommer hem halv 3 varje natt :)

Nu ska jag skriva våran låt på bilddagboken hahaha, sen ska jag spela RÖJ som jag har ägnat mig åt ganska mkt dom senaste dagarna... längtar tills mitt bredband kommer... blööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback